Tuesday, April 29, 2008

Surfing, Spanish and Another Volcano

First of all: Big apologies for not keepin in Touch.

Det er hvad der sker naar man ikke lige sidder foran skaermen hele dagen, og naar elendige tastaturer frustrerer en til evigheder.

Jeg befinder mig I oejeblikket paa Isla de Ometepe, midt I Lago de Nicaragua.
Virkelig smuk oe, som bestaar af to store kegleformede vulkaner. (proever at uploade nogle billeder paa et eller andet tispunkt)
Igaar heikede jeg op den ene vulkan. Virkelig en smuk tur, og en fantastisk udsigt.

Sidste uge, brugte jeg I en by der hedder San Juan del Sur, hvor jeg laeste spansk 4 timer hver morgen, og surfede om eftermiddagen. Selvom surfing I starten er en smule svaert, er det virkelig sjovt og jeg tror at stoerrelsen paa boelgerne her passede perfekt til mit niveau.

Imorgen er planen at tage til Playa del Coco I Costa Rica, hvor der eftersigende skulle vaere rigtigt gode dykkemuligheder. Saa det maa jeg jo finde ud af. Ved endnu ikke helt hvor laenge jeg bliver I Costa Rica, eller hvorfor jeg tager hjem (eller hen for den sags skyld). Men det vil tiden vel vise.

Jeg vil forsoege at uddybbe lidt grundigere og uploade nogle billeder naar jeg finder en bedre computer.

Nu vil jeg gaa tilbage paa mit hostel, og se Manchester - Barcelona.
(bare fordi man er paa den anden side at jorden, betyder det ikke at de ikke har champions league fodbold).

Hasta La Vista Baby! (hvilket du ALDRIG bil hoere nogen sige hernede.....)

1 comment:

Unknown said...

Det må være et stavefejl jacob.. Hvorfor du skal tage hjem?! da for at se fantastiske mig! :o)
Du savnes!