Tuesday, April 24, 2007

Last day of School (DK)

In Danish:
In order not to forget my mother tongue I've decided to write some of my blogs in Danish, and for me to remember which ones i've written in Danish I've decided to mark them with a (DK) in the end. How sensible....


Sidste skoledag! Er det ikke utroligt. Aldrig mere skal jeg gå til en dansk time, aldrig mere skal jeg have kemi. Dette er i sandhed en vidunderlig dag. (Bortset fra at det er mega gårvejr).

Anyways, Hvor herligt! Så ja, nu er der bare eksamenerne tilbage. Har planer om at begrave mig et eller andet fornuftigt sted, og så mere eller mindre bo der. Synes selv det lyder, som en vældig god idé.

I dag er der præcis en måned tilbage før alt er overstået. Det føles på mange måder meget mærkeligt. Men sådan er det nu engang. Jeg sidder i øjeblikket og tænker tilbage på, at det nu var ca. 3 år siden jeg gik ud af folkeskolen. Mystisk. Men ja, tiden løber af sted.



Vedr. Min Fremtid. Jo mere jeg tænker over det, jo mere glæder jeg mig til at tage til Canada. Jeg tror jeg får det rigtigt rart, og tror faktisk at skolen passer godt til mig.

Så ja, hvis bare lige der ville komme lidt solskin, ville alting være rart.

No comments: